2010. szeptember 16., csütörtök

Miért vagy Hogyan?!

Sziasztok!
Még nem írtam ide, bevallom, mert nem igazán tudtam mit írhatnék, amivel gazdagítanám a blogot. De ma mégis hoztam egy témát.
A cím eléggé furcsára sikeredett, de bevallom nem tudok mást kitalálni rá.
Így bele is vágok a lecsóba.
Mint kevesen tudjátok, Gabor-sama és én jegyben járunk. Miért mondom el? Általában a csapat nagyon vigyáz a magánéletére, de ez jelen pillanatban fontos, ezért kivételt teszek.
Tegnap a WestEnd Hilton Hotelhez mentünk Gáborral, ő bement a dolgát intézni odabent, én pedig készségesen leültem a bicikli tárolók mellé a kiemelt betonrészre.
Mellettem egy lány foglalt helyet. Nagyon piszmogott a füzetében. Azt hittem tanul, így bámészkodni kezdtem. Hirtelen feltűnt a táskája: hatalmas betűkkel rá volt írva: ANIME...
Érdekelni kezdett a piszmogása. Rajzolt. Tollal alkotott egy nő nemű anime figurát. Csak pislogtam. A lány érezte, hogy felé sandítok, és feltűnően bámulom a rajzát.
Ez a lány saját kútfőből alkotott. Mégis takargatta a rajzait. Nem értem, inkább büszkének kéne lenni arra, ha valaki ilyet tud. Versenyezni vele, megmutatni mindenkinek. Erre való az internet. Álnévvel is lehet nevezni, ha szégyenlősek vagyunk. Vagy beküldeni nevesebb oldalnak, ahogy mi is készségesen kitesszük a kedves alkotásokat.
Mert mi nem tudunk úgy rajzolni, mint egyesek. Mi fordítunk, lektorálunk, időzítünk, stb.
Tessék bátran megmutatni a tehetségeteket!
Tegnap én is olyan szívesen elbeszélgettem volna azzal a vöröses hajú lánnyal a rajzairól.
De manapság az emberek szégyenlősek.
Mert nem divat megmutatni a tehetségünket. Sajnálatos dolog...

Rajongói küldemények adminisztrátor:Tithenannis (tithenannis@naruto-kun.hu)

3 megjegyzés:

  1. inkább a gémereket, meg az anime kedvelőket utálja nagyon a társadalom nagy része (főleg a magyar társadalom)

    VálaszTörlés
  2. Aemy szerintem le kellet volna szólítanod a csajt, beszélgetést kezdeményezni, elmondani hogy te ki vagy, mi vagy, és nagyon jól rajzol...
    Ha megtörtént, nem szóltam...

    VálaszTörlés
  3. Igazából én is takargattam volna, és nem azért mert rajz hanem mert anime és tudom hogy a környezetemben nem sokan szeretik, vagy ők is titkolják. Mintha bűn lenne ha valaki szereti az animéket..

    VálaszTörlés