2010. augusztus 11., szerda

Bemutatkoznék- acid

Sokan vagyunk a csapatban és néha azért kicsit nehéz követni hogy most ki is mit csinál(t) a teamen belül. Az egykori con-os „baki” megismétlésének elkerülése véget kérlek hadd mutatkozzak be nektek. (arról majd talán egyszer…)
acid volnék, szigorúan kis a-val! A csapathoz való csatlakozásomat Cartnak köszönhetem, meg persze magamnak is. Saját önnön lényemnek azért mert marha sok szabadidőmet arra használtam fel, hogy mindenféle információkat gyűjtöttem a Naruto világából. Cartnak azért köszönöm mert fogadta a levelemet, átböngészte a 20-on akárhány oldalnyi dokumentumot, majd felajánlotta a csapat tagságot. Ideiglenesen. Aztán kezdtek elfogyni a lényegesebb Naruto infók, viszont jöttek az anime projektek. Az első anime fordításomat ekkor kaptam meg, méghozzá a Black Cat nevű klasszikus művet. Ez két okból érdekes: azért mert piszkosul „nehéz” anime a sok szörnyes, nanoteches és hasonló kifejezések miatt; első fordítandó munkám. Nem mondom hogy könnyen ment, de nagyon tetszett mind a műfaj, mind a látvány, mind maga a tény hogy fontos vagyok. Vagy legalábbis fontos az amit csinálok. Nehezen, de gyorsan haladtam a fordítással aminek köszönhetően megkaptam második munkámat a szintén B betűs Becket. Hát ezzel máris könnyebb dolgom volt, sokat énekeltek, könnyű iskolai élet, satöbbi. Azért megemlíteném voltak kisebb-nagyobb khm „balhék” az időzítéssel és fordítással kapcsolatban, de ezek tényleg apróságok voltak, könnyedén tovalebbentünk felette és ledaráltam/daráltuk ezt is. Viszont a b betűvel kezdődő animek lassan, de biztosan elfogyatkoztak. Maradt a Busou Renkin, ami őszintén egy szenvedés szagú trágya. Az hogy Bleach utánzat még csak egy dolog , de mind a rajzolása, mind a karakterek/személyiségek olyan rosszra sikeredtek, hogy bűn. Életemben először szenvedtem. Ez feltűnt másoknak is, és az anime átkerült más kezébe. Kisebb „nyomásra” úgy döntöttünk befejezzük a Nanat. Kapóra jött a dolog, mert nem volt mit tennem. Tévedtem. Férfi létemre azt kell hogy mondjam ilyen csöpögős, átveréses szemétséggel még nem találkoztam. Láttam én már nőknek készült animét (Chobits) ami tetszett, de ez konkrétan egy brazil szappanopera. Szóval ja, tovább szenvedtem, míg végül ezt is kénytelen voltam lemondani. Aztán, eljött! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése