2010. augusztus 2., hétfő

Animecon

Heló!
Hogy nincs itt semmilyen post még, annak egy oka van: Senki nem mer a csapatból első lenni.
Szóval bemutatkoznék: Dancsa vagyok, Szerver-san karbantartója, így ha nem jön be az oldal és a fórum, akkor valamit elrontottam.^^" Ha ez megtörténne, várom a fejletépést PÜ-ben, kizárólag a hiba fennállásának ideje alatt:P

Szombaton lesz a pécsi animecon, amire a csapat egy része lemegy, így lehet velük találkozni... talán.
Ha megtaláltok egy csapattagot, ne hagyjátok elmenekülni... Megkötözni, és hívni a fangörlöket.
Jó szórakozást a conra!

-Dancsa

8 megjegyzés:

  1. Fangörlök *-* Jöhetnek *-* Engem aztán kötözhettek *-*

    VálaszTörlés
  2. O de elmennék most én is csak sajna sok a meló meg persze naon messze is van. :(

    VálaszTörlés
  3. Hát hogy conra hányan jönnek be, azt nem tudom, de pécsett ott leszel te?, Hiei, Tapion, Sevanna, Ritli, énXD
    ez máris több mint 3

    VálaszTörlés
  4. Hogy milyen szívesen elmennék én is!
    Erre csak annyit tudok mondani:szülők....

    Ja, és ugye tesztek fel majd képeket,információt(vagy valamit) a szombati animeconról???? *reménykedik*

    VálaszTörlés
  5. Ayami, a fórumon a hivatalos rendezvényeken bellül van a connak a topicja, ott szoktak lenni képek^^

    VálaszTörlés
  6. Jaj én is szeretnék elmenni, de mivel egyedül nem engednek el ezért bebuktam... Pedig mióta várom, hogy itt legyen Pécsen :'(

    VálaszTörlés